Geen producten (0)


Ook bij het verzenden van paketten gaat Tempori.nl voor betrouwbaar en zeker.

Daarom hebben wij voor het verzenden van onze paketten gekozen voor DHL en Post.nl. Al onze paketten worden Aangetekend met Track&Trace en verzekerd tot minimaal de bestelwaarde verzonden. DHL of Post.nl, thuis laten bezorgen of liever afhalen bij een servicepunt / pakketautomaat? de keuze is aan jou.

  • Voor een Aangetekend Pakket moet getekend worden er dient dus iemand thuis te zijn om het pakket in ontvangst te nemen..
  • Een pakket dat verzekerd verstuurd wordt zal niet bij de buren geleverd worden.
  • Op het moment dat de bestelling is verzonden ontvang je van ons een Track & Trace code. 
  • in 98% van de gevallen zal het pakket de volgende werkdag (binnen Nederland) worden bezorgd..
  • Bezorging in Europa zone.1 duurt ca 1 tot 3 werkdagen vanaf de verzenddatum
  • Bezorging in Europa zone.2 duurt ca 3 tot 5 werkdagen vanaf de verzenddatum
  • Bezorging in Europa zone.1 duurt ca 4 tot 5 werkdagen vanaf de verzenddatum

Bezorgopties

 

Bezorging op adres

  • Tijdens het bestellen kun je bij stap.1 aangeven op welk adres je het pakketje wil laten bezorgen. Dit kan bij je thuis, op je werk of bij de buren zijn. Komt de geplande bezorgtijd niet uit? Of wil je je pakket toch liever ophalen bij een DHL ServicePoint? Je kunt vanaf de dag vóór bezorging het moment of de locatie wijzigen. Hoe eerder je kiest, hoe meer bezorgopties je hebt. Ga voor meer informatie of het wijzigen van een bezorging naar: DHL Bezorging wijzigen
  • Was je niet thuis? Dan laat de bezorger een gele kaart bij je achter. Maak een nieuwe bezorgafspraak met je bezorgcode en postcode. Kies voor een ander DHL ServicePoint, bezorging bij buren of nog een keer thuis. Wijzigen kan op de dag waarop je de kaart ontvangt.

Bezorging bij een DHL Servicepoint

  • Bij stap.1 tijdens het bestellen kun je ook kiezen om je pakketje bij een DHL Sevicepoint te laten bezorgen. Vervolgens klik je bij stap.2 op de blauwe button "Zoek servicepunt" selecteer het dichtstbijzijnde servicepunt deze wordt dan automatisch overgenomen als bezorgadres. We laten het je weten zodra je pakket er ligt en heb je 7 dagen de tijd om het pakket op te halen.
  • Tip: Vergeet niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen als je jouw pakket ophaalt. Anders mag het pakket niet meegegeven worden.

 Bezorging bij een DHL Pakketautomaat

  • Een DHL Locker is een gele muur met lockers die je gebruikt om helemaal zelf eenvoudig en snel pakketten te versturen en ontvangen. Er zijn twee soorten DHL Lockers: DHL 24-uurs Lockers die 24/7 beschikbaar zijn en DHL Lockers in winkels, die je kunt gebruiken tijdens openingstijden. Mocht je bestelling te groot zijn voor een 24-uurs Locker, dan laten we het je meteen weten en brengen we je pakket naar de dichtstbijzijnde DHL winkel.
  • Kies bij stap.1 tijdens het bestellen voor levering bij een DHL Sevicepoint. Vervolgens klik je bij stap.2 op de blauwe button "Zoek servicepunt" selecteer het dichtstbijzijnde pakketautomaat deze wordt dan automatisch overgenomen als bezorgadres. Zodra je pakket in de locker ligt ontvang je een unieke afhaalcode per mail of sms. Hiermee haal je ‘m op wanneer het jou uitkomt. Je pakket blijft er maximaal 7 dagen liggen, daarna sturen we het terug naar de afzender.
  • Meer informatie vind je op: DHL Locker

 

Bezorging op adres

  • Tijdens het bestellen kun je bij stap.1 aangeven op welk adres je het pakketje wil laten bezorgen. Dit kan bij je thuis, op je werk of bij de buren zijn. Komt de geplande bezorgtijd niet uit? Of wil je je pakket toch liever ophalen bij een PostNL afhaalpunt? Je kunt met je Track & Trace code nog voor de eerste bezorg poging checken of je bezorging te wijzigen is. Ga voor meer informatie of het wijzigen van een bezorging naar: PostNL Bezorging wijzigen
  • Was je niet thuis? Als je niet thuis bent dan laat de bezorger een bericht voor je achter. In de meeste gevallen komt de bezorger nogmaals langs met je pakket. Het kan ook zo zijn dat ze het pakket bij de tweede bezorgpoging direct naar een PostNL-locatie brengen. Lukt het ook de tweede keer niet om je pakket te bezorgen? Dan bewaren ze het voor je op een PostNL-locatie bij jou in de buurt. Je hebt dan twee weken de tijd om het pakket op te halen. 
  • Tip: Vergeet niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen als je jouw pakket ophaalt. Anders mag het pakket niet meegegeven worden.

Bezorging bij een PostNL afhaalpunt

  • Bij stap.1 tijdens het bestellen kun je ook kiezen om je pakketje bij een PostNL afhaalpunt te laten bezorgen. Vervolgens klik je bij stap.2 op de blauwe button "Zoek servicepunt" selecteer het dichtstbijzijnde servicepunt deze wordt dan automatisch overgenomen als bezorgadres. We laten het je weten zodra je pakket er ligt en heb je 14 dagen de tijd om het pakket op te halen.

Bezorging bij een PostNL Pakketautomaat

  • Met de pakket- en briefautomaat kan je 7 dagen per week, 24 uur per dag je pakketten versturen en ontvangen. Zonder tussenkomst van anderen!
  • Kies bij stap.1 tijdens het bestellen voor levering bij een PostNL. Vervolgens klik je bij stap.2 op de blauwe button "Zoek servicepunt" selecteer het dichtstbijzijnde pakketautomaat deze wordt dan automatisch overgenomen als bezorgadres. Zodra je pakket in de locker ligt ontvang je een unieke afhaalcode per mail of sms. Hiermee haal je ‘m op wanneer het jou uitkomt. Je pakket blijft er maximaal 3 dagen (72uur) liggen, daarna sturen we het terug naar de afzender.
  • Meer informatie over de PostNL pakketautmaat vind je op: PostNL Pakket en briefautomaat 

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.