Geen producten (0)


Uurwerk defect? Glas gebroken? 

Wanneer je een defect horloge wilt retourneren voor reparatie vragen wij je dit eerst aan ons te melden. Vul onderstaand je n.a.w gevens, de besteldatum en het ordernummer in. Bij reparatie defect gelieve het te reparen onderdeel vermelden (bijv: uurwerk / kroon / glas) Voor een snellere afhandeling vragen wij je een korte omschrijving en het onstaan van het defect aan te geven.

Na ontvangst van de aanmelding zullen wij direct contact opnemen met de fabrikant cq leverancier van het horloge. In de meeste gevallen ontvangen wij binnen 48uur een terugkoppeling of de reparatie onder de garantie valt. Valt de reparatie niet onder de gararntie ontvangen wij een prijsopgave van de reparatie.

Gemiddeld duurt de totale reparatieprocedure 3-6 weken, afhankelijk van het merk en het defect. Na reparatie
zullen wij het horloge retourneren naar het bij ons bekende adres.


 

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.