Geen producten (0)


Samen naar een passende oplossing.

Er kan onverhoopt iets mis gaan, dat is voor jou als klant natuurlijk zeer vervelend. Wij zullen er dan ook alles aan doen om je klacht naar ieders tevredenheid op te lossen. Wij vragen je vriendelijk om de klacht eerst bij ons kenbaar te maken dit kan door de klacht duidelijk te omschrijven, geef hierbij (indien mogelijk) ook aan wat volgens jou een passende oplossing zou zijn.

Dit kan door te mailen naar: info@tempori.nl of maak gebruik van volgende link: Klacht melden en kies de optie ik heb een klacht over. Liever via de reguliere post? dat kan natuurlijk ook stuur dan je klacht naar: Tempori Horloges, Valeriaan 64, 7081GZ Gendringen.

Na ontvangst van de klacht ontvangt je van ons een bevestiging. Wij zullen de klacht zo spoedig mogelijk (binnen 7 werkdagen) na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. 


Leidt dit onverhoopt niet tot een oplossing?

Tempori horloges is WebwinkelKeur lid en het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. De geschillencommisie zal dan een bindende uitspraak doen.


Online Dispute Resolution

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de "Europese Unie."

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.